9 Mart 2016 Çarşamba

BU YIL ÇOK "ÇITIR" HEDEFLERİM VAR



Bu yıl, iş yerinde gerçekleştirmeyi planladığım performans hedeflerimden bağımsız olarak, kendim için gerçekleştirmek istediğim hedeflerim de var.  Tatlıya ve abur cubura düşkün bir yemek blogger’ı olarak her ne kadar bunu tam olarak başaramayacak olsam da, en azından azaltmayı deneyeceğim :)  

Hatta ve hatta sağlıklı beslenmeyi öğrenmek adına, 20 gün boyunca aynı şeyi yapanların 21. Günde yapmaya veya yapmamaya alışkanlık kazandıkları, meşhur “21 Gün Kuralı”nı bile denemeyi düşünebilirim :) Şekersiz Yaşam gibi yeni ve sağlıklı bir alışkanlığı belki bu şekilde kendime kazandırabilirim. Sonuçta 20 gün! Dayanabilirim yani :) 

Sağlıklı beslenmeye paralel olarak yürütmeyi planladığım diğer hedefimse “spor” yapmak.  Yıllarca her gün, bazen unutup iki kez, saatte 7 kilometre yürüyüp kas yapıp yağ yaktıktan sonra, aynı formu biraz alt yapı, biraz metabolizma ve son beş yıldır da yalnızca Pilates yaparak sürdürmeye çalışmamın yetmediğinin farkına vardım.  Bu yüzden, tam da Baharı karşıladığımız şu günlerde, eski performansımı yakalamak, serotonini iliklerime kadar hissetmek, güne daha enerjik başlamak ve vücuduma yatırım yapmak için, yeniden tempolu sabah yürüyüşlerine başladım.  Tek yapmanız gereken, güne her zamankinden biraz daha erken başlamak ve mutlaka kahvaltı etmek!


Hafta içi evde, sabah okula giden iki çocuk ve mesaisi 9:00’da başlayan ebeveynler olunca, hafta sonundaki gibi teferruatlı bir kahvaltı sofrasına oturmamız pek mümkün olmuyor.  Özellikle yürüyüş yaptığım sabahlar, kendim için, tam tahıllı yüksek lif içeriği ile tok tutan, vitamin ve mineralden zengin, düşük yağ içeriği ile sağlıklı, lezzetli olduğu kadar pratik bir şekilde hazırlayıp yiyebildiğim Nesfit’i tercih ediyorum. Süt içemediğim için yoğurtla birlikte yemeyi daha çok sevdiğim, yeni Nesfit’in Ballı & Bademli’si favorim :) Sade olanını da, üzerine biraz meyve ilavesiyle birlikte yine yoğurtla hazırlayıp iş yerinde kendime harika bir ara öğün yaratıyorum.



Uluslararası sağlık otoriteleri, yeterli ve dengeli beslenme düzeninin bir parçası olarak, günlük alınması gereken tam tahıl miktarını 3 porsiyon (3x48 gr) olarak belirtmiş ve 40 grama karşılık gelen 7 yemek kaşığı Nesfit’le, ben de bu 3 porsiyonun 1 porsiyonunu otomatik olarak karşılamış oluyorum :) Buyrun size başlangıç, buyrun size motivasyon :)
Bazı tanıdıklarımdan, bu tarz kahvaltılık gevreklerin, süt ve yoğurt ile birleşince hemen yumuşadığından dolayı sevmediklerini duymuştum. Yenilenen Nesfit'i görünce hemen aklıma geldiler :) Nesfit'in içeriği yenilenmiş ve şimdi daha Çıtır Çıtır olmuş :)  Artık, o kahvaltılık gevreklerin de beslenme rutinlerine eklenmesi için hiçbir bahaneleri kalmadı :) 
Yenilenen içeriği ile şimdi daha çıtır olan Nesfit’in bir de sürprizi var :) Yarışma şöyle:

Nesfit yerken çektiğiniz bir fotoğrafınızı; Sağlıklı ve pozitif yaşam, iyi beslenme veya spor’la ilgili bir motivasyonunuzu ya da hedefinizi belirterek, #ÇıtırÇıtırNesfit hashtag’iyle Instagram’da, @nesfitturkiye’yi mention ederek ve çektiğiniz fotoğrafta etiketleyerek paylaşın, Nesfit’ten hediye paketi kazanın.

Bu bahar, benim gibi düşünen bir markanın olması beni çok mutlu etti :) Sonuçta, herkesin bahar enerjisini hissetmesini ve bu enerjiden yararlanıp, daha iyi bir yaşama başlamalarını çok isterim :) Bu arada Nesfit'li güzel tarifler ve yeni fikirler için https://nestle-fitness.com/tr/recipes/ adresini takip edebilir, birbirinden sevimli tariflerle kendinizi motive edebilirsiniz :)

Paylaşımlarınızı ve hedeflerinizi heyecanla ve merakla bekliyorum :) Sağlıklı ve Tam Tahıllı Güzel Günlere...


 




1 yorum:

La Tahzen dedi ki...

Çok teşekkür ederim
http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/